Warunki najmu
Po wykonaniu procedury „trzech kroków” możesz swobodnie korzystać z naszych elementów szalunkowych:
-
Krok 1
Przygotowanie oferty – zadzwoń, wyślij e-mail, przyjdź osobiście z zamówieniem lub dokumentacją techniczną – otrzymasz ofertę cenową.
Krok 2
Podpisanie umowy – w zależności od statusu firmy do podpisania umowy konieczne są kopie dokumentów: KRS, NIP, REGON, wpis do centralnej ewidencji działalności gospodarczej. Osoby fizyczne przedkładają do wglądu dwa dokumenty ze zdjęciem.
Krok 3
Odbiór elementów – elementy odbierasz własnym transportem, osobiście lub poprzez osobę posiadającą pisemne upoważnienie.
Załadunek elementów na placu magazynowym odbywa się za pomocą wózków widłowych, a środek transportu winien być dostosowany do tego typu urządzeń załadunkowych (to samo dotyczy zwrotów elementów).
Podstawowe warunki najmu:
- Wysokość stawki dziennej zależy od rodzaju wypożyczanych elementów, stopnia skomplikowania konstrukcji żelbetowej przewidzianej do wykonania oraz ilości wypożyczanych elementów.
- Dzierżawa naliczana jest za każdy dzień kalendarzowy.
- Za dzień odbioru elementów dzierżawa nie jest naliczana.
- Najemca wypełnia oświadczenie dot. miejsca wykorzystywania elementów, nazwy inwestora oraz nazwy płatnika wykonywanego zadania.
- Szczegółowe warunki najmu są przedstawione w umowie najmu.