wynajem szalunków warszawa

Po wykonaniu procedury „trzech kroków” możesz swobodnie korzystać z naszych elementów szalunkowych:
  • Krok 1
    Przygotowanie oferty - zadzwoń, wyślij e-mail, przyjdź osobiście z zamówieniem lub dokumentacją techniczną – otrzymasz ofertę cenową.
  • Krok 2
    Podpisanie umowy - w zależności od statusu firmy do podpisania umowy konieczne są kopie dokumentów: KRS, NIP, REGON, wpis do centralnej ewidencji działalności gospodarczej. Osoby fizyczne przedkładają do wglądu dwa dokumenty ze zdjęciem.
  • Krok 3
    Odbiór elementów - elementy odbierasz własnym transportem, osobiście lub poprzez osobę posiadającą pisemne upoważnienie.
    Załadunek elementów na placu magazynowym odbywa się za pomocą wózków widłowych, a środek transportu winien być dostosowany do tego typu urządzeń załadunkowych (to samo dotyczy zwrotów elementów).
Podstawowe warunki najmu:
  1. Wysokość stawki dziennej zależy od rodzaju wypożyczanych elementów, stopnia skomplikowania konstrukcji żelbetowej przewidzianej do wykonania oraz ilości wypożyczanych elementów.
  2. Dzierżawa naliczana jest za każdy dzień kalendarzowy.
  3. Za dzień odbioru elementów dzierżawa nie jest naliczana.
  4. Najemca wypełnia oświadczenie dot. miejsca wykorzystywania elementów, nazwy inwestora oraz nazwy płatnika wykonywanego zadania.
  5. Szczegółowe warunki najmu są przedstawione w umowie najmu.